poniedziałek, 26 grudnia 2011

one night before

ponieważ na święta dostałam pieniądze, teraz myślę na co je wydać. ciuchy - to takie oczywiste.
jakaś część na nie pójdzie, ale nie wszystko. chyba. z innych rzeczy niż ciuchy chciałabym :

taką pufę, są strasznie wygooodne, dopasowują się do twojego sposobu siedzenia. cena : około 200zł
może kupię ją dopiero po urodzinach, bo teraz nie chce prawie całej kasy wydać na jedną rzecz. spk.

drugą rzeczą jest statyw. bo w sumie moje robienie zdjęć polega na tym, że kładę aparat na biurku na
takich pudełkach żeby było w miarę okej, ale tam nie zawsze jest dobre światło i chciałabym mieć
możliwość robienia zdjęć w prawie każdym miejscu. poza tym może się przydać również na wakacje
i nie tylko. napewno się przyda. statywy nie są drogie. około 50zł. wiem że nie rewelacja ale nie jest
mi potrzebny lepszy, gdyż nei jestem fotografem i potrzebuję go tylko do własnego użytkowania ;)

idę jeść obiad a Wam życzę smacznego ;* spędźcie miło ostatni
dzień świąt. ja ich nie czuję, ale Wy może tak.

PS. Odpowiadam na pytanie na formspringu, więc jeśli jakieś macie to zapraszam!

4 komentarze:

  1. też planuje zakup statywu. przydałby się. chodźby do sesji. no przydałby się bardzo.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za statyw dałam 150 zł bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie potrzebuję takiego drogiego. po co mi? znalazłam taki za 50zł i myślę, że jest okej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że nabrałam większej pewności siebie. uwierzyłam w siebie. uwierzyłam w to że to nie ze mną jest nie tak, tylko często z ta druga osobą i chyba mam racje. teraz podejmuję decyzję takie żebym to ja była szczęśliwa i nie patrze na ludzi wokół co o tym myślą. jestem pewna siebie co pomaga mi przetrwać w tym wszystkim..

    OdpowiedzUsuń