czwartek, 26 stycznia 2012

one opportunity


cześć. dzień w sumie udany. powinnam być zadowolona. miałam taki dobry humor. ale co dobre, zawsze
ktoś musi zepsuć. ta. jedną głupią rzeczą zepsuć komuś cały dzień. życie. generalnie to mam nowy numer
telefonu jakby coś. żeby nie było. i tak mało kto czyta tego bloga ale ten kto czyta niech wiee ;> czy ktoś
powie mi czemu jestem wiecznie niezadowolona z czegoś? jestem jakaś nienormalna. Puzzel kazała mi
napisać żebyście nie oglądali szowinistycznych anime i cośtam. ta. pozdrawiam Puzzla :d nie będę Wam tu
pisac o dupie marynie bo nie ma o czym. w sobote chyba dziewczyny u mnie. jutro też się coś porobi. <ok>
cytat dnia : ,,ja nie piszę o bułce ani niczym". a jednak Puzzel. piszę o bułce. masz rację. żegnam.
ps. wkurza mnie jak piszę do kogoś a ktoś mi nie odpisuje albo odpisuje 15 minut. true story, bro.

6 komentarzy:

  1. !!!! "wkurza mnie jak piszę do kogoś a ktoś mi nie odpisuje albo odpisuje 15 minut." HAHAHAHA BEKA, BEKA... ;****** //smerf

    OdpowiedzUsuń
  2. spadaaaj, ja odpisuję po 2 minutach max a Ty mówisz że pół godziny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahahahaha, po 2 minutach. dobre, dobre, uhahałam się jak nigdy

      Usuń
    2. no taaak, zapomniałam że, po godziniee! :D pff

      Usuń
  3. nacia :P poinformuj mnie na gg o twoim nowym numerze hę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd to łóżko i koc? bo jestem przed wymianą łóżka, i tak się zastanawiam :P
    jak byś odpowiedziała, na moim blogu, to było by fajnie, bo nie musiała bym szukać tego posta ;*

    OdpowiedzUsuń