czwartek, 5 stycznia 2012

jakieś tam z sylwestra

przez dwa dni nie miałam internetu więc dopiero dziś mogę dodać zdjęcia z sylwestra. hmm. za
dużo ich nie ma. w sumie tylko na początku robiłam zdjęcia a potem to jakoś tak, ee, no, nie.
dziś w szkole spoko. piątka z angola, na półrocze i tak cztery, a miałam tak ładnie, piąteczki,
jedna czwóreczka a potem dup trzy. ehh. dobrze że to tylko półrocze. ogólnie to z niemieckiego
mam pięć na półrocze. miszcz. tylko ja i Piter. dobrze mi z tym. ogólnie oceny nie będą złe, jest
okej. jakoś ogarne. szkoda, że takich ocen nie będę mieć pewnie w drugim półroczu. wtedy
nigdy nie chce mi się uczyć i to olewam bo 'coraz bliżej do wakacji'. taa. mobilizacja jest tylko
na początku. cały dzień bolała mnie głowa, wieczorem to już wgl masakra a teraz wykąpałam się
i nic, nie boli, nie chce mi się spać. cud. miałam iść spać o 24 a zapewne pójdę o 2 w nocy.
milusio. może to czas na dobre rozkminy? sama nie wiem. o czym ostatnio sobie kminiłam? hmm.
nie pamiętam. ból głowy wraca, jest źle, źle, źle. w niedzielę WOŚP więc muszę być pełna życia.
nie ma opieprzania się. w sobote goście, aha. najs. wrzucę zdjęcia i idę spać. miłego weekendu!















zimny, czerwony nos. z Pu <3


taki tam porządek rano, haha

było miło

6 komentarzy:

  1. nawet misie ja i Krzysztof się załapaliśmy <3
    bardzo hipsterskie focie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. było troche abc . ale powtórz sobie to z tym okresem i częstotliwością i te widmo całe. ;D i predkość światła i co przyciągają i yyy. nie pamietam ale dla cb to nie powinna być trudność :D

    OdpowiedzUsuń
  3. TY WREDNA KROWO! strzelam Focha i nic nie dostaniesz na urodziny a dzisiaj miałam zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  4. no prędkoąść światła. od razu mówię 300 000 km/s :D // ala.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah, Olo, też Cię kocham! <3 przecież ładnie wyglądasz ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma taty w domu, czyli "małe zakupy" to znaczy, że z mamą i takie rzeczy potrzebne do domu ;p haha żarcia nie bd pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń