poniedziałek, 27 grudnia 2010

chłopcy, oj Ci chłopcy.


Czas na rozmyślenia. Ostatnio doszłam do wniosku, że nawet
lubię chłopców na których inni mówią "laluś" czy "pedał".
wiecie dlaczego? bo przynajmniej wiem, że o siebie dbają. no
okej, może bez przesady, ale trzeba o siebie dbać. tylko wiecie
nie chodzi mi o chłopców którzy czegoś nie zrobią bo się ubrudzą
czy złamią paznokcia, nie, nie. wiecie albo nie wiecie. ważne, że
ja wiem ;d no i czuję, że większość chłopców chce mnie tylko
przelizać i tyle, tak, jestem o tym przekonana. ale co zrobić :x
patrzcie, wszystko jest okej, a jak zaczynam pisać z jakimś
chłopakiem to od razu wszyscy się czepiają, 'jadą' i takie tam.
żałosne. tak to wszystko wygląda, chłopcy myślą o jednym.
wiadomo, że nie wszyscy! :> przynajmniej mam taką nadzieję.

kilka moich zdjęć :




cześć <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz