wtorek, 14 lutego 2012

allegro

zostałam okradziona... miesiąc temu kupiłam buty i wpłaciłam pieniądze. sugerowany czas dostawy to 10 do
20 dni roboczych. czekałam 21 dni roboczych. butów nie ma. wchodzę na użytkownika a konto zawieszone.
ponad 50 negatywnych komentarzy z tą samą sprawą. muszę to zgłosić na policję. kupa zamieszania. ehh. nie
polecam. moje buty poszły się walić i to jeszcze w walentynki. DZIĘKI. na szczęście nie jestem sama, innych
też to spotkało. ghrr. mogłam się domyślić. szkoda, że rzeczy stają się takie jasne dopiero jak je zrobimy...

6 komentarzy:

  1. możesz zgłosić, jeśli duużoo kosztwały, a z tego co mowilaś, że zbierasz i zbierasz to raczej dużo. ale wiesz ta polska polcja.. i wgl miałabyś zamieszanie z tą policja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - Allegro ma ubezpieczenie na transakcje nieudane, powinnaś odzyskać pieniądze, tylko napisz sobie czy coś :).
    Po drugie, ZAWSZE sprawdza się opinie o użytkowniku. Jak ma dużo negatywów - nie kupujesz. I tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby zgłosić sprawę do allegro trzeba podać numer zgłoszenia i posterunek policji w której wszczęsto śledztwo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak jest szansa, że odzyskasz kasę :). Współczuję i życzę, by nie spotkało Cię to ponownie :).

      Usuń
    2. no szansa na odzyskanie kasy jest mała. może być tak, że złodziej nie będzie miał z czego oddać poszkodowanym tych pieniędzy lub nie uda się ustalić kto to był. najpierw muszę to zgłosić na policję. kupa zamieszania. przed kupnem radzę dobrze sprawdzić sprzedawce. :(

      Usuń
  4. no jedyną, naciuu, jedyną

    OdpowiedzUsuń