niedziela, 16 stycznia 2011

sad but true.

W świecie jest tylu facetów, a ja musiałam się zakochać 
akurat w tym jednym? No cóż tak bywa, w końcu większość 
rzeczy, które robię nie ma najmniejszego sensu. Na domiar
złego kiedy właśnie naprawdę się w nim zakochałam, nasze 
drogi musiały się rozejść. Zabawne. Teraz wokół mnie jest tylu 
innych robiących słodkie oczy, a ja swoim zwyczajem olewam
ich i myślę o chłopaku który zawrócił mi w głowie. Każda
 rozmowa z nim, każdy sms czy gadu (a teraz to takie rzadkie)
jest dla mnie jak łyk pysznej krystalicznie czystej górskiej wody. 
To wszystko jest komiczne.♥

tekst nie mój, ale piękny. pasuje dosyć do mojego życia.

 uwielbiam zdjęcia z kamerki. 

głupie miny ze Stasiem. ;d 

 Karlos + me + Stasia = <3

15 komentarzy:

  1. miłośc bez wzajemności... tak mi przykro :]

    OdpowiedzUsuń
  2. nie powiedziałam, że tekst odzwierciedla moje życie tylko, że nawet podobny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. a po cóż byś miała pisac na swym blogu o nie-swoim życiu ? nie nabijam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tego nie napisałam. po prostu tekst mi się spodobał więc wstawiłam i jakaś część tylko z tego jest prawdą ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. do not deceive myself ...

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej wiesz co jest w moim życiu a czego nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  7. zbieżność pewnych faktów... po prostu

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jakich? poza tym nie twoja sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. moja czy nie moja, sama wiesz najlepiej jakich :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Children at this time go to sleep

    OdpowiedzUsuń
  11. So what are you still doing here? goodbye!

    OdpowiedzUsuń
  12. wiedziałem, że dodasz taką odpowiedź. Jesteś taka przewidywalna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i don't care. co ty tu wgl jeszcze robisz i na jaki temat pieprzymy przez 13 komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  14. takich bolesnych notek nie da się nie skomentowac. Po za tym spójrz na to z innej strony- Masz jakieś komentarze (:

    OdpowiedzUsuń