wtorek, 11 stycznia 2011

do you ever feel like a plastic bag?


sztuczni ludzie, pieprzone anonimy czyli osoby, które zawsze wiedzą
lepiej niż Ty. tak bardzo lubicie psuć innym życie? daleko nie zajdziecie.
a napewno nic nie zyskacie w ten sposób. powiedzcie co macie do
powiedzenia w twarz a nie ukrywając się na portalach internetowych.
tchórze, jedyne określenie. nie znacie sytuacji lecz zawsze macie swoje
racje. pieprzcie się anonimy, życzę Wam żeby was kiedyś też spotkał
atak anonimów na internecie, żeby oddali wam to co im robicie. ;]
***
tak, zdenerwowałam się trochę dziś. nie tylko z tego powodu. okej,
dzisiejszy dzień minął całkiem fajnie. Oliwii dzisiejsza fryzura
przypomina mi tylko żonę Frankeinsteina. Zajęcia mi się podobały.
Jutro też, epicko. hahha, super się dzisiaj było mumią, tylko potem
wszędzie się papier walał po klasie :d i Anja! jak dodasz gdzieś ten
filmik to się wkurzę ;p siedzę w domu, lenię się, brzuch mnie boli.
cześć ;*

z 'moje superkrwawe urodziny'. kocham ten film <3 

 print screen, użycie "pier*olić" u moich znajomych ;d
 
jakaś stara sklejka, lubię pierwsze zdjęcie.

</3

3 komentarze:

  1. nieee no, może nigdzie nie dodam tych filmików i zdjęć : D
    i papier nie walał się po klasie tylko po bibliotece! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeden kit tak szczerze mówiąc ;dd // myliveasnatt.

    OdpowiedzUsuń
  3. yeah ;D .Jozioooo ..

    OdpowiedzUsuń