środa, 5 stycznia 2011

heloł der.

zły dzień, chora jestem, awrr. katar? obecny. kaszel? jest.
ból gardła? a i owszem. jest źle. dead. nie mam kompa,
ładowarka zepsuta, siedzę na notebooku brata, więc nie
dodam zdjęć moich, ale dodam T, M i T <3 wiecie?
plotki to zło, czasem boję się cokolwiek mówić, skoro
i tak inna wersja dotrze do tego o kim mówię. czy tak
trudno zachować to dla siebie? nie Agatko, nie gniewam
się już, bo skąd mogłaś wiedzieć że tak będzie :* no ale.
wiecie? niedługo Czechy <3 cieszę się, ale i się boję
jednej rzeczy, wrr. oby tak nie było. hm, skoro mówię,
żeby tak nie było to napewno tak będzie, ah, moje
szczęście... -.- oglądałam wczoraj Pamiętniki Wampirów.
znacie to uczucie gdy wszyscy oglądają to co Ty już dawno
znałeś i oglądałeś? dziwne. doszłam do hm, 14 bądź 15
odcinka pierwszej serii. zaczęłam Skinsów, jakbym miała
laptopa mojego to właśnie bym ich oglądała, ale nie mam
jak. widziałam tylko do 6 odcinka narazie :< mm, ale muszę
zobaczyć, czego się nie robi dla Maxxie? i Cassie <3 mhm.
pozdrówka dla Anjusi i Danjelka, kochani moi ;d <3



zdjęcie do piosenki 'i miss you' <3

cześć, cześć!

2 komentarze:

  1. kocham cjęęęę :D dziękuję za pozdrowienia, haha. o ile tam o mnie chodzi. ;p

    OdpowiedzUsuń