poniedziałek, 15 sierpnia 2011

~ somebody mixed my medicine

uwielbiam Taylor Momsen jako aktorke np. w Gossip Girl i jako wokalistkę też. jej styl
też bardzo mi się podoba, oczywiście jeden jej zestaw podoba mi się bardziej inny mniej,
bo czasami ubiera się trochę za wyzywająco. jedna z jej piosenek 'My Medicine' weszła
do mojej głowy i nie chce wyjść. cały czas ją nucę. podoba mi się tam jej głos. na początku
taki delikatny a potem zmienia się w bardziej hmm... drapieżny. tak, to może jest odpowiednie
słowo. zazdroszczę jej głosu, urody w sumie też, styl też mi się podoba ale to raczej jest
bardziej zasługa jej stylistów niż jej. mhm. dobra, zmieńmy temat. co u mnie? wróciłam z
wakacji, trochę nie umiem się odzwyczaić od tamtego trybu życia, ale powolutku. jutro
zaczynam malowanie, nareszcie! tylko trochę mi to pokrzyżuje plany, no ale. dziś bym zaczęła
ale nie ma jak bo jest święto a w święta się nic nie robi, super. tylko, że w czwartek wyjeżdżam
więc AŻ dwa dni będę malować i nie zdążę wszystkiego zrobić ;x i muszę marudzić o wzorek.
jak wrócę to muszę jechać do ikei i po firanki, zasłony, oooj, mam tyle planów, mrr, kocham
kupować takie rzeczy. okeeeeeeej ide, narazie! :*





my medicine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz