wtorek, 30 sierpnia 2011

everybody are the king's, just imagine that! ★

łał, naprawdę mi się podoba, teraz nareszcie jest ładny. mówię o moim pokoju oczywiście. może kieedyś
dodam jego zdjęcie, hm, albo i nie. wolę żeby ktoś zobaczył go na żywo, bo na żywo wygląda chyba
lepiej. uhh, jaram się. teraz czas na zdjęcia do wywołania, tak! kurcze, jutro ostatni dzień wakacji. jak
to możliwe? już?! a teraz znów te męczarnie. jak ja tego nie lubię, ugh. trzecia klasa, testy, pozdro 600.
ale miśki, jakoś damy radę, tylko wiecie, potem rozstanie, uuuh, będzie ciężko. może nie będę o tym
teraz myśleć. tak jak nie myślałam o tym, że była 3 gimnazjum odejdzie tak szybko i sami będziemy w
szkole ale to nadeszło i było mi mega smutno. nie chcę wiedzieć jak będzie teraz. oj, będzie nudno, bardzo.
kurde, znów mnie boli głowa, dlaczego? teraz jakoś często piję kawę, hm, w sumie codziennie. ale i tak
wolę herbatkę, a zwłaszcza zimą i to zieloną albo zwykłą z miodem i cytryną, uwielbiam. idealna na takie
ponure zimowe wieczory. a teraz mykam oglądać jakiś serial albo film, bo mi się nudzi. jutro do szkoły na
próbę, super, oj jak się cieszę i przez to muszę się ubrać inaczej niż normalnie bym sie ubrała na rozpoczęcie.



kings of leon - use somebody

dobrej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz