środa, 28 listopada 2012

Cześć, czołemmmm :D

Z racji, że Natalia nic tutaj nie dodaje, bo się obija (jak zwykle zresztą), to dodam jaaaaaaaa, heheheh. :D Ja, no właśnie. Nieważne. Hełpa dełpa (i po tym zapewne rozpoznasz, że ja to właśnie ja ;____;). Jest 01:01, nie idę do szkoły, to mogę w nocy jeść, przez co czuje się taka spełniona... Jestem hakerem, bo nawet nie wiesz, że tu pisze i Ci tego nie powiem, bo taki ze mnie wariat, a że Ty jesteś dzieckiem z autyzmem, to zapewne się skapniesz o tym poście miesiąc po dodaniu. Choooooo wyjedziemy do Krakowa, tam jest tak FAJNIE i są tacy FAJNI ludzie! Bleblebleble, tak ogólnie śmierdzisz kupom (standardowo trzeba było to napisać, bo taka powinność moja jest), a pod choinkę chce dostać od Ciebie grę! Tak, tą, z tym cudownym klimatem i tą, która wbiła mnie w sufit! I koniec. Nie masz tu nic do gadania w tej kwestii. Roger dat?!
PS. Ludzieeeeee, odwiedzajcie mego tumblr'a -> klik <- <le reklama>.
Teraz tylko czekać na sławę i gruby hajs. Haba, haba, haba.

genialne, tak bardzo *-*

4 komentarze: