poniedziałek, 16 kwietnia 2012

oh damn no

przeczytałam Skąpca, uhu. zajęło mi to jakieś dwie godzinki. wczoraj jedną, dziś drugą. Ciekawe czy przeżyję
jutrzejszy dzień. byłoby miło. najbardziej boję się fizyki bo pani ma pytać z 1 i 2 gimnazjum... a ja nic nie
pamiętam. a pani pyta wyrywkowo i wzory i w ogóle. eh, super. na reszcie chyba w miare będzie. jak zwykle
gdy postanowię sobie, że ograniczę niezdrowe rzeczy i będę ćwiczyć, ruszać się to jest brzydko i mam chęć
na same niezdrowe rzeczy i co chwilę jestem głodna. no cóż, chyba nigdy nie uda mi się mieć takiej sylwetki
jaką chcę. smutne. dzięki genom będę mieć duży brzuch i szerokie biodra. / kurde, dalej mam dylemat co do
szkoły. niektórzy odradzają mi Wyspiana i ogólnie Będzin :< i sama już nie wiem. ale za to nie lubię Bytomia,
a wręcz się go boję. w Wyspianie podobno spadł poziom. ehh. ale w sumie nie wiem do jakiej szkoły iść.
Bytom - nie, Kato - nie bo dojazd długo, no to został Będzin. szkoła mi się podobała ale nie wiem jak to jest
z nauczycielami i tak dalej. podobno wielu uczniów stamtąd chodzi potem przed maturą na korki... także ten./
fajnie dowiedzieć się, że mam siwe włosy. super. dziewczyny naliczyły mi ich 14 a wcześniej sama ucięłam sobie
dwa. ŚWIETNIE. ile lat tyle siwych włosów. trochę się wystraszyłam i zaczęłam szukać w necie, znalazłam to :

,,Siwienie przedwczesne, czyli siwienie w młodym wieku dotyka coraz szersze grono ludzi. Współczesne tempo życia, jedzenie pełne antybiotyków, niewłaściwa dieta, zanieczyszczone środowisko warunkują coraz szybsze postępowanie procesów starzenia się ciała, w tym włosów. Siwienie przedwczesne, dotykające młodych ludzi występuje głównie u osób zestresowanych, nerwowych i nadpobudliwych bądź dotkniętych anemią złośliwą. Jeśli dodatkowo cierpisz na częste bóle głowy i migreny znajdujesz się w grupie ryzyka i siwienie Twoich włosów może się wzmagać."

ehh. chyba za bardzo się przejmuję. chociaż może powinnam. tylko i tak nic z tym nie zrobię. farbować się nie chcę.


SNAPSHOTY NA DOBRANOC









dlaczego w żadnej szkole nie ma dla mnie profilu? only w Wyspiańskim. kusił mnie Sobieski ale
oczywiście rozszerzona historia lub biologia... bitch please. -.-

5 komentarzy:

  1. dupa tam. dziś nie było widać siwych ;) i tak prędzej czy później osiwiejemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki ty byś chciała ten profil ;>?

    OdpowiedzUsuń
  3. rozszerzony polski, wos i angielski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łohoho! Ciężko mi Ci doradzić w takim razie, bo jestem bardziej ścisłowcem :). Ale nigdy nie słyszałam dobrych opinii o będzińskich szkołach, niestety. Mam dziwne wrażenie, że tam jest lekka patologia. Szczerze wszystkim polecam Bytom, albo Katowice, choć do Katowic dojazd kiepściutki.

      Usuń