czwartek, 21 kwietnia 2011

mów do mnie cicho

słońce! nareszcie! TAAK! jest cudowna pogoda, wiosenne przedświąeczne porządki
czekają :x nie chce mi się sprzątać, chce mi się wyjść na Rgl, bo jest pięknie. trzeba się
tym nacieszyć bo zaraz pewnie znów pogoda się zjebjje! dziś pobudka o 11, trochę
porządków, kosmetyczka, kebab, Adi i Oliwia <3, porządki, 'siatkóweczka'. luuubię
to. tylko nie pasuje mi tam sprzątanie no ale. jutro pobudka, jakieś dobre śniadanko,
pewnie znów jakieś sprzątanie, może z Liv i wieczorem m1 z Michałem i Pati, nareszcie.
tylko muszę wysępić kasę od brata, może mi pożyczy :> wyspałam się dziś! pierwszy raz
od bardzo długiego czasu! bardzo! jestem bardzo senna, może po prostu zmęczona i mam
nareszcie czas żeby to odespać. dziś od 24 do 11, a teraz chce mi się już spać a jest
dopiero 23.17! zobaczy się. Wyjdźcie na dwór, pieprzcie porządki świąteczne :D cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz