piątek, 4 stycznia 2013

na środku puszczy nie puszczę, nie powiem puść

cześć. nie będę robić podsumowania jak prawie wszyscy. w sumie dosyć późno się za to wzięłam. postanowiłam po prostu dodać zdjęcia z tamtego roku, które udało mi się znaleźć. część z telefonu, część z aparatu, część od kogoś, także z góry przepraszam za jakoś czy za to, że rozmazane. 2012 był rokiem jak każdy inny, trochę potknięć, trochę z górki. zmieniło się dosyć dużo. z ludźmi z mojej klasy widuję się bardzo rzadko lub w ogóle, zależy z kim. nie lubię zmian, niestety ta była nieunikniona. zdjęcia nie będą po kolei tylko tak, jak je znajdę. z takich ważniejszych dla mnie wydarzeń to w lipcu byłam w Warszawie na Mansonie co nie ukrywam spełniło jedno z moich marzeń, styczeń oczywiście Czechy, wakacje Włochy, nie wiem co jeszcze ciekawego się działo.


















































3 komentarze: